måndag 28 september 2020

Mot ny börsvecka!


Fyllde på med nya köp vid löningen och det blev 14st Investor B samt 2.000kr i Tin Ny teknik samt 5.000kr i AMF aktiefond småbolag, totalt ca 15.000kr. Investmentbolagen har riktigt saftiga premier just nu men jag tror inte det betyder så mycket i dessa tider pga möjligheterna till nya billiga förvärv som inte räknas med i premien för tillfället.

För något inlägg sedan skrev jag att jag skulle ha ca 930.000kr vid årets slut om börsen skulle gå i sidled från dåvarande nivå vilket inte har skett då börsen har fortsatt att stiga men mycket kan hända innan året är slut, speciellt ett år som 2020.

Portföljens värde är ca 930.000kr i skrivande stund och vi fortsätter förhoppningsvis mot nya höjder. Mitt mål mot första stora milstolpen dvs 1 miljon skulle jag uppnå sommaren 2022 men det ser ut som att detta sker betydligt tidigare än planerat, dels pga stora insättningar samt otroligt bra börs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar