lördag 7 november 2020

Väldigt nära en stor milstolpe!


Veckan går mot sitt slut och fredagsbörsen stängde minus medans min portfölj stängde på plus. Efter en nedgång på ca 8-9% så har hela portföljen återhämtat sig och jag ligger på ny ATH vilket är otroligt med tanke på presidentval, utökade restriktioner gällande pandemin, etc. Presidentvalet är inte avgjort riktigt än men segern lutar åt att biden tar platsen i vita huset kommande 4 åren. Känns som att börsen i övrigt har fått ny energi men det kan mycket väl vara kortsiktigt, något jag vet är att börsen presterar bra under en längre period ;)

Har köpt på mig plejd-aktien för 65 tusen i veckan (använder plejd själv) och enligt deras senaste rapport så växer dom så det knakar! Är förövrigt investerad som innan dvs Investor, Latour, Svolder samt TIN Ny Teknik och en liten post i AMF Aktiefond Småbolag. För övrigt är jag väldigt nära en stor milstolpe dvs 1 miljon i börsvärde!

Liten uppdatering kring mina innehav:

Investor: 550st (316.030kr)

Svolder: 1260st (218.484kr)

Latour: 712st (167.320kr)

Plejd: 452st (65.811kr)

TIN Ny Teknik (173.027kr)

AMF Aktiefond Småbolag (17.427kr)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar